Op dit adres zit nu: Seasons

1. Ook wij hadden een voucher, we werden heel vriendelijk ontvangen en naar tafel begeleid. Verder geen uitleg, maar ach, zo langzamerhand weet iedereen wel hoe het werkt in zo'n wokrestaurant. Ook stond er nog uitleg op de placemat. Wij vonden het eten prima. Maar inderdaad, één en dezelfde tang wordt voor alles gebruikt bij de tepanyaki. Het eten was lekker vonden wij, prima biefstuk, niet doorbakken als je dit vraagt. Lekkere lamscoteletjes inderdaad. Sauzen bij de wok ook erg lekker. Het eten wat je zelf mocht pakken was ook prima. Helaas niet overal bordjes bij met wat het was. Keuze in vlees en vis was redelijk, we misten inktvis. Vers fruit in overvloed en heerlijk groene thee-ijs.
    Wij waren er vroeg, toen het nog heerlijk rustig was, maar als het druk wordt kan ik me wel voorstellen dat het dringen is bij de bakplaat. Medewerkers waren allemaal erg vriendelijk. Wij hebben het goed naar ons zin gehad en vonden het een leuke kennismaking met een restaurant waar we al honderden keren langs gelopen waren.