Op dit adres zit nu: Hollywood

1. Voor de zoveelste keer maar weer eens bij Woody's aangelegd, misschien hadden we beter een andere dag kunnen uitkiezen want het was echt lekker weer en dan is het op de Holterberg een gekkenhuis (in ieder geval bij Woody's). We waren blij dat we rond een uur of 3 een tafeltje op het terras dat dan lekker in de zon ligt konden bemachtigen. Eenmaal gezeteld werden we toch nog redelijk snel geholpen, we bestelden iets te drinken en te eten. Onze drankjes werden gebracht en er werd ons duidelijk gemaakt dat het eten wel even kon duren door de drukte (dit begrepen we meteen want de drukte ging naar mijn mening echt nergens over), toch nog redelijk snel werden onze pannenkoeken gebracht en ik moet eerlijk zijn die waren heerlijk. Bij deze wil ik alle personeel van Woody's een compliment maken met de geleverde prestatie, allemaal jonge mensen onder leiding van 2 ouderen die verschrikkelijk hun best deden om het ons gasten naar hun zin te maken en dat lukte bij de meesten erg goed.

Vorige recensies van john

• afgelopen zondag bij woody's gezeten en gegeten . ik heb zelf jarenlang horeca ervaring maar wat ik daar zag heeft me met stomheid geslagen . we waren er rond 4 uur en de tent was afgeladen vol zo ook het terras . van nieuwsgierigheid ben ik een rondje door de zaak gelopen en heb een blik op het personeel geworpen . er zaten een beste berg grote tafels ongeveer 20 pers per groep en wat ik ervan begreep was het allemaal a la carte ( ik dacht dit gaat nooit goed ) en dat was ook wel te merken alles maar dan ook alles duurde ongeveer 3 keer zo lang als het zou moeten . ik heb hier maar 1 opmerking voor en dat is complimenten voor het personeel dat iedereen zijn eten en drinken kreeg en dat het ook nog redelijk te eten was , voor de baas van dit bedrijf schaam je , dit zijn precies de praktijken die de horeca de das om doen .

4,9