1. Laat ik voorop stellen dat ik helemaal geen pessimist/zeurkous ben, normaal schrijf ik nooit een recensie ook al was het eten wel eens slecht.

Heden 2-10-2013, voor de eerste keer gaan eten bij De Tiroler in Geleen. Vooraf gereserveerd om 6 uur te eten, komen we daar, dachten we het is behoorlijk druk en mensen hebben nog geen eten op tafel, dus we zullen wel even moeten wachten met eten, geen probleem.

Eenmaal aan de laatste vrije tafel te mogen zitten met 6 man en 1 kleine drup, waarbij wij behoorlijk wat ruimte hadden (andere mensen zaten trouwens heel krap met z'n 4en aan 1 kleine tafel) gingen we zitten.

We hadden direct al in de gaten dat eigenlijk geen eten geserveerd werd. We kregen wel in het begin redelijk snel te drinken en konden na een half uur bestellen. Daarna begon het wachten.

Eigenlijk kreeg niemand wat te eten en het raakte dus steeds drukker waarbij het zo vol was dat de mensen werd verteld buiten (in de gure kou) maar te wachten. Daarbij werden mensen het zo moe dat deze vrolijk bij ons aan de tafel aanschoven, natuurlijk wel begrijpelijk door de kou maar niet netjes, ook de gastheer had er blijkbaar geen problemen ermee. Wij moesten immers nog altijd ons eten krijgen!

Echter na 2 uur gewacht te hebben (en nog steeds maar zeer weinig mensen te eten hadden gekregen) kregen wij eindelijk ons eten. Ook niet echt lekker maar goed we waren blij dat we eindelijk wat kregen! Onze gezellige gasten aan tafel vonden dit natuurlijk ook fijn om te zien...

Na afloop, konden we gaan betalen waarbij nogmaals iedereen werd gevraagd wat ze nou te eten en te drinken hadden gehad, ook niet erg professioneel. Bij het afrekenen werd er een x-bedrag betaald, waarbij het kleingeld aan ons niet werd afgegeven maar moest werden aangenomen door ons, met de bedoeling van hun "krijgen we ook nog fooi of niet", zeker niet netjes!

Als laatste restte ons nog aan hun een fijne avond te wensen, waarbij ook hier wij geen gehoor kregen...

Laat mij zeggen, dat wij dit een eetgelegenheid noemen van: Einmal und nie wieder!

Janssen.

2,5