Op dit adres zit nu: Renato's

1. De laatste tijd zijn de prijzen fors gestegen, maar de kwaliteit van de tapas gedaald.
    De porties zijn weinig voor de prijs, en drijven in een vette saus of olie. 2 van de 6 gerechtjes waren lauw.
    Van sommige gerechten zoals de vis-lasagne met spinazie was duidelijk dat deze al vrij lang verwarmd had staan te verpieteren.

Qua sfeer zit je dicht op elkaar gepakt. De bediening was erg traag (na 45 minuten hadden we een mandje brood) en kortaf ' Wat is de bestelling, jullie weten vast hoe de kaart werkt?' en 'ik ben verplicht te vragen of het heeft gesmaakt?' Ook was de bediening erg vrij naar mensen die zij kenden, met het gevolg dat bepaalde opmerkingen die zij maakten, door het restaurant schalden. Normaal een leuke en gezellige sfeer, maar opmerkingen als 'nou, was het een beetje te vreten?' zijn niet erg gepast.

Dit alles heeft ons doen besluiten om ons toetje en koffie/thee maar thuis te nuttigen.

Kortom, geen geweldige avond uit, voor toch meer dan €25 p.p. Erg jammer, want wij kwamen hier graag.

1. Anna, jammer dat jullie niet gereageerd hebben op het verzoek via Eet.nu om hierover kontakt te hebben.
    Jullie hebben tussen 2 familietafels gezeten die avond. Het was voor ons een hele speciale en emotionele avond omdat precies een jaar daarvoor een van onze medewerkers overleden was.
    De lasagne Tong ontdoen we tegenwoordig van het natuurlijke vocht. Als het brood op is dan duurt het afbakken hiervan ongeveer 10 minuten.
    Een negatieve ervaring hebben is voor allemaal hier vervelend. Het is m.i. echter beter om dat op de avond zelf ook even te melden. U heeft bij o.g. afgerekend dan had ik hier even de tijd voor genomen.