1. Wij hadden een tafel voor 6 personen al 14 dagen van te voren gereserveerd voor 17 uur. Toen wij daar om 17.00 uur aankwamen, zat de tent vol. Netjes gemeld dat we gereserveerd hadden onder naam, maar we stonden niet op de kaart, waarschijnlijk een foutje. Nou, in mijn ogen is zoiets een blunder. Ten slotte konden we buiten plaats nemen en eten tussen de sigarettenrook van anderen. Ik word daar zo ziek van, maar goed, de bestelling opgenomen en gewacht en gewacht gedurende 55 minuten. Toen kwam na een seintje de eigenaar maar eens, of we al besteld hadden? Ik zei "50 minuten geleden al". Ik vroeg gelijk of dat ook een foutje was, we moesten de bestelling maar nog eens opgeven. Heb ook aangegeven dat het de laatste keer was dat hij ons zag, als antwoord kreeg ik dat ik de lekkere schnitsels zou missen. De tiroler heeft in een tijdsbesek van 1 uur weer 6 klanten minder, chapeau, ga zo door. En voor de mensen die er nog heen willen gaan; vraag een bevestiging want anders sta je daar voor joker.
    Auf niemals wiedersehen Tiroler Schnitzel!
    Gr. Hans

2,8