Op dit adres zit nu: Restaurant Giethoorn 2 Stay

1. Het eten was ronduit slecht te noemen, veel vlees was zwart en onherkenbaar. De BBQ rookte nogal en stonk aangebrand. Gekookte aardappelen waren niet gaar. Koud buffet/Vis was goed, ook de gebakken vis (zalmfilet). Kibbelingen waren moddervet en dreven in het schaaltje. Dessertbuffet was middelmatig. Al met al een stuk slechter dan vorige jaar. Bediening slecht, wel vriendelijk, maar als je iemand vraagt of hij/zij nog iets wil drinken zeg je niet: "Moet je nog wat?" En als je het verschil tussen een zoete en witte wijn niet weet, vraag dan niet aan de gast of hij/zij even wil drinken, om dan vervolgens het glas doodleuk ergens anders neer te zetten. En tijdens ons bezoek waren maar liefst 3 honden (geen geleidehonden) bij de tafel naast ons, die in het gangpad lagen te bedelen. Absoluut not done!!!