Yasas is doorgegaan onder de nieuwe naam Delphi

Op dit adres zit nu: Delphi

1. Ik kan geen oordeel geven over het restaurant aangezien ik het eten heb opgehaald. Maar ik ben van mening dat ze veels te weinig eten meegeven. Zeker als ik dit vergelijk met andere Grieken in de buurt. In mijn schotel zaten er maar +- tien frietjes twee vrij kleine spiesjes en onderin een redelijk wat gyros.

De salade was een klein bakje met wat sla en drie komkommers en wat tomaat wat ik ook vrij mager vond.
    Ik had na het eten van de schotel nog steeds honger en dat vind ik onacceptabel voor de prijs die ervoor betaald moet worden. Het eten zelf was voldoende, als het wat meer was geweest had ik wellicht nog een 6 willen geven. Maar aangezien ik zo weinig waar voor me geld heb gekregen heb ik besloten een 3 te geven en helaas is dit ook de laatste keer geweest dat ik hier heb gehaald.