1. Remco Tjallinks

De ervaringen met het Wapen worden steeds beter. Vanaf december regelmatig gegeten. De kaart is beperkt maar biedt genoeg keuze. De kwaliteit van de gerechten is voor mijn gevoel de laatste maanden vooruitgegaan. Regelmatig een wisselend seizoensmenu. Wel vragen of de sauzen bij de gerechten los geserveerd worden, aangezien deze de smaak (van het vlees) kunnen overheersen.

Buiten de heerlijke ambiance zijn de prijzen van de gerechten aan de stevige kant. Voor een goed gerecht mag best betaald worden. Zolang de gerechten per bestelling worden opgemaakt zien ze ons regelmatig terug.

Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Er bestaan geen rare vragen voor deze mensen. Er wordt rekening gehouden met kinderen en de wensen van de klant.

Uitstraling: aan de buitenkant een geweldig pand aan het plein in Haarzuilen. De binnenkant is oud-hollands, echter gedateerd. Buiten is het goed toeven, met name wanneer de tuin niet gereserveerd is, kan je hier heerlijk rustig eten.