Op dit adres zit nu: La Place

1. Arend Gerritsen

Vandaag gegeten, was er vrij druk. Groentesoep besteld en schnitzel met champignon roomsaus. De soep kwam na 20 minuten, beetje hartig, maar wel lekker.
    Op de rest hebben we ruim 45 minuten moeten wachten met het excuses dat het zo druk was?!?
    Eindelijk kwam het eten. De schnitzel was waarschijnlijk een gefrituurde die op een warmplaat is opgewarmd. De schnitzel was doormidden gesneden en leek ingedroogd. De saus vonden we nadat we beide schnitzel-delen aan de kant hadden gelegd. Een klein beetje, 2 stukjes champignon en verschrikkelijk zout. Verder lagen er 6 slappe aardappelpartjes en 2 setjes in spek gerolde boontjes, niet aangebakken en een grote plak tomaat en een schijfje citroen van een micro- citroen.
    Genoeg om een klacht in te dienen. De chauffeurs werden wel snel bediend. Ongelofelijk, wat slecht! We komen er nooit meer terug!!

1,9