1. Na een zondagmiddagje shoppen hier neergestreken met z'n tweeēn. Bestelling werd na een tijdje opgenomen. We moesten meteen betalen, dat was een nieuwe regel. Na tien minuten arriveerden mijn schoonouders. Onze bestelling was er toen nog niet. Er liep weinig personeel rond en het meisje dat de bestellingen opnam bleefaf en toe gezellig ergens kletsen ipv haar werk te doen. Na nog eens tien minuten gevraagd of onze bestelling er al aan kwam. "ja, maar het is spitsuur" was het antwoord.. Of mijn schoonouders ook iets mochten bestellen. Terwijl ze de bestelling opnam, werd ze geroepen door een collega en liep zonder iets te zeggen weg. Toen ze terugkwam ging ze eerst naar twee andere tafels. Wij vroegen haar om onze bestelling verder af te maken en kregen toen een onbeschoft antwoord. Toen wij haar erop attent maakten dat ze met ons bezig was en toen werd weggeroepen zei ze dat dat veel belangrijker was. Geen sorry of iets wat erop leek. Ik vroeg of ze mijn geld terug wilde geven omdat we wilden vertrekken en kreeg dat uiteindelijk terug, met nog een onbeschofte reactie. Meer mensen kozen ervoor te vertrekken. Wat een ballentent, ons zien ze hier niet meer!