Op dit adres zit nu: A-Muze

1. Pfff! Ik las hier op deze site goede recensies, dus ik denk, lijkt me wel wat!

We hadden netjes gereserveerd, kwamen 5 min. Voor ons bestelde tafeltje. De tafel was nog bezet, kan gebeuren maar toch... 5 min voordat we hadden gereserveerd.

We kregen een drankje aan de bar om zo te wachten. Bijna 20(!) min. later konden we dan eindelijk plaats nemen. Een excuses van een wat oudere dame die naar mijn idee tevens de bazin was.
    We kregen stokbrood van het huis om het een beetje goed te maken.

Vervolgens kregen we de kaart. Na 30 min. kwam ze dan eindelijk weer om de bestelling op te nemen, gelukkig maar want we hadden honger! Lekker 6 tapas hapjes uitgezocht, hoofdgerechtje.
    Na weer ongeveer 30 min kwam ze weer! Er was iets mis gegaan in de keuken en onze bon was weg!

Nadat we binnen zijn gekomen heeft het bijna 2 uur geduurd voordat we eindelijk aan ons voorgerecht konden gaan beginnen.

Bij het hoofdgerecht was de sate van mijn tafelgenoot veel te droog, bij mij was de zalm ook maar net aan lekker.

Conclusie:
    Verschrikkelijke bediening, ongeïnteresseerd en de eerder genoemde oudere dame leek haar kennissen een stuk interessanter te vinden.

Eten; misschien had de chef een slechte avond maar het was niet restaurant waardig.