Op dit adres zit nu: El Sótano

1. Vandaag met HEMA Smakelijk etentje kaart bij de Raadskelder gaan eten. Daar men zegt alleen met verse producten wilt werken en daarom geen menukaart gebruikt, laten wij ons graag verrassen. Helaas konden de woorden van de onhandige en onsubtiele serveerster totaal niet tot een daad gemaakt worden, daar het eten absoluut smakeloos was. Het eten kwam veel te snel en werd met weinig elegantie voorgeschoteld (we gaan niet voor niets niet bij een all you can eat-achtig ding eten). Het eten zelf was ook weinig elegant. Als je pretendeert alleen met verse producten te werken en zo zelfverzekerd bent dat je ons een keuze oplegt qua gerecht (we hadden alleen de keuze "vis" of "vlees") moet je eten ook wel echt goed zijn. Ik vind het erg knap hoe je een visje en een stukje parelhoen zo smakeloos kunt presenteren. Na deze flater wilde we zo snel mogelijk weg en hebben we het dure water en de dure wijn afgerekend. Na het lezen van andere recensies waren we blij dat we ons niet aan de koffie gewaagd hadden. Ik weet niet wat Herman den Blijker hier gedaan heeft, maar dit sloeg helemaal nergens op. Jammer jammer jammer.

1,7

1. Beste M. Dingemanse,

Jammer dat uw ervaring bij De Raadskelder een negatieve was. Zoals we al hebben aangegeven in ons persoonlijk contact zou ik u graag nog een keer bij ons als gast verwelkomen, om de negatieve ervaring van de vorige keer te verbeteren. Graag wil ik u laten weten dat wij elke gast in ons restaurant hetzelfde behandelen. We zetten ons inmiddels al vele jaren met veel liefde en passie in bij de Raadskelder en hebben in de loop der jaren veel ervaring opgedaan op culinair gebied en op het gebied van de omgang met gasten . Dit resulteert gelukkig tot op heden in veel positieve en enthousiaste recensies over het eten en de service.

Graag zou ik met je in contact komen om het samen op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Restaurant de Raadskelder