Op dit adres zit nu: Gastrobar Aandacht

1. Vorige week samen met een vriendin hier een keer naar binnengelopen.
    Bij binnenkomst werden we netjes opgevangen en kregen we een tafel toegewezen.
    Eenmaal aan tafel kregen we de menukaart en toelichting. Er werd ons geadviseerd de biefstuk te proberen, mits we van vlees zouden houden. Vooraf met zijn tweeën de proeverij genomen, erg leuk en verassend lekker. Als hoofdgerecht heb ik de biefstuk Bram genomen. En de bediening heeft zijn gelijk gekregen, super mals vlees en een lekkere maar bijzondere jus. Frietjes en sla waren inclusief, dus een complete maal. Mijn vriendin had de tonijnsteak en was daarover ook bijzonder goed te spreken.
    Toe had zij de huisgemaakte lime-cheese cake en ik het chocoladetaartje. Wat een feest, de chocolade vloeide mijn taartje uit.

Al met al met zijn tweeën echt aangenaam verrast. Het lijkt allemaal erg 'eetcafe' maar je krijgt waar voor je geld. Echt een aanrader voor iemand die van een goed en ongedwongen etentje houdt