in Veghel

Proef en beleef Zuid-Amerika: Tapas / A la Carte / Take Away

1. Gisteravond samen met mijn vriend weer eens heerlijk getafeld bij Sierra Vista. Na al een paar keer tapas te hebben gegeten besloten we om deze keer voor de á la carte kaart te gaan.
    Nou niet dat alle vorige keren geen recensie verdiende, maar vanavond was gewoon écht in één woord geweldig. Als voorafje begonnen met de gerookte zalm voor mijn vriend & een salade met gamba's voor mij. Die smaakte al geweldig. Als hoofdgerecht had mijn vriend gekozen voor 't gerecht waar Saïd hem al meerdere malen nieuwsgierig naar had gemaakt, de t-bone steak. En voor mijzelf een heerlijk stukje ossenhaas. Nu is mijn vriend best een kieskeurig mannetje wat eten betreft, maar waar die bij de tapas nog enige op & aanmerkingen had, was ie gisteravond sprakeloos. Dus dat maakte de avond nog een tikkeltje beter dan die al was. Graag wil ik Saïd en 't keukenteam dan ook nogmaals bedanken voor 't heerlijke eten! En tegen al jullie recensie lezers wil ik graag zeggen, of eerder, jullie uitnodigen, om 't vooral ook eens te komen proberen! 'T zal 't meer dan waard zijn! :)