1. Natuurlijk kan er altijd wel iets mis gaan, in de keuken of in de planning, niets is perfect!

Soms is het je eigen fout; de lange haren van mijn vrouw zijn er eens in de brand gevlogen doordat er een kaars in de vensterbank stond en zij opzij ging hangen om naar buiten te kijken.
    Het viel achteraf allemaal erg mee, het personeel was overbezorgd, hoewel we dus zelf van mening waren dat het haar eigen schuld was.

Het hele restaurant stonk naar de verbrande haren en tegen de mensen die binnen kwamen en die hun neus optrokken zei ik voor de gein:'Tja, een beetje aparte en excentrieke keuken..."

Geen 1 klant is er weg gegaan.

Maar goed, wij komen er al vanaf het begin, zelfs al vanaf de zeventiger jaren voor zo ver ik me kan herinneren.

Altijd goed, altijd lekker, heel gastvrije familie! Ik kijk altijd met vertedering naar het schilderij van de oude heer Kavak.

Net zo aardig als zijn zonen.

Straks gaan we er weer naar toe, met zoon en schoondochter. Die zijn er inmiddels ook kind aan huis.