1. Gisteren een 3 gangen theater menu gegeten. Leuk restaurant, fijne bediening, uitleg over de gerechten maar gelukkig niet overdreven. Amuse leuk gepresenteerd en lekker. Voorgerecht lekker maar niet uitzonderlijk. Hoofdgerecht had iets warmer geserveerd mogen worden en de entrecot bevatte toch wel iets vetrandjes waar ik persoonlijk niet zo van houd. De smaken die bij elkaar kwamen bij dit gerecht waren heerlijk! Nagerecht super, ook hier kwamen de smaken weer goed bij elkaar. Wijn prima, niet uitzonderlijk. Prijs kwaliteit kan net. De presentatie en smaak van produkten is het 30 euro wel waard.
    Heerlijk om dit te combineren met een theatervoorstelling.

1. Beste Lekker.

Hartelijk dank voor uw recensie. Het is fijn om te horen dat alles heeft gesmaakt We hebben uw opmerking over de temperatuur van het hoofdgerecht met het keuken team besproken zodat hier beter op gelet word. Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback en graag tot ziens.

Met gastvrije groet,

Sjoerd Korsten