1. Wat een desillusie: op zaterdag 25 augustus vanuit Groningen speciaal met logees naar het Appeltje gereden om hun te verrassen met iets bijzonders. De aankomst was veelbelovend, gezellige vuurkorven en een gezellig, weliswaar erg vol, terras. Direct bij binnenkomst werd de toon al gezet: ondanks dat we gereserveerd hadden, werden we volkomen genegeerd. Het personeel ( veel te weinig) had duidelijk geen ervaring, na een half uur wachten vroegen we maar of we misschien wat te drinken konden krijgen en alvast de kaart. Daarna duurde het nog minstens een kwartier voordat ons drankje kwam, daarna nog weer heel lang voordat ze op kwamen nemen, nou ja, zo ging het maar door. Het personeel was allee n maar bezig met de gasten buiten en kon deze drukte niet aan. Waarom niet meer personeel opgeroepen, of zeggen dat het vol was, waarom onervaren personeel op zaterdag!!!, op een gegeven moment konden we geen wijn meer bestellen omdat het op was, het eten was redelijk maar door de slechte randvoorwaarden was voor ons de lol er al af. Kortom: zeer teleurstellende slechte ervaring. Dit kost je klanten!!