Op dit adres zit nu: Brasserie het Theater

1. Op een mooie zonnige dag na de Rodermarkt zit ik met twee vrienden en twee vriendinnen ontspannen te wachten op de bediening op het terras.

Het is druk en het valt ons op dat de andere tafels bediend worden, maar die van ons niet! Het is een mooie dag dus we hebben geduld en genieten dan maar van de zon tot ze de tijd vinden om ons te bedienen.

Op het moment dat we het gevoel kregen dat ze ons niet van plan waren om ons te bedienen, stormt een boze eigenaar het terras op om ons met een verheven stem van het terras af te sturen als we toch niks gingen bestellen.

We waren met stomheid geslagen. Ook de mensen om ons heen begrepen niet wat er met die man aan de hand was. Zijn personeel had immers nooit de moeite genomen om ons te bedienen!

Ik heb er ooit toch nog wel een ijs gehad, dus ik kan ook daar ook een beoordeling over geven. Als je van Italiaans ijs met veel waterkristallen houdt moet je hier zijn. Schandalig!

2,2