Tijdelijk gesloten wegens brandschade

1. Ik kom hier nu 3 jaar. Van te voren gingen we naar een andere in breda. Ik weet nog goed toen we voor de eerste keer kwamen 3 jaar geleden. In het begin hadden we zoiets van wat is het hier klein..? Maar toch geprobeerd en komen er nog steeds! Wij zijn echte biefstuk eters, en sinds wij hier komen gaan we nergens anders meer. De smaak is perfect, het is lekker mals en wij nemen er altijd wat bijgerechten bij wat ook echt heerlijk is! Het is er huiselijk en romantisch. En ze komen altijd even een praatje maken. Wat ook heel fijn is want dan voel je jezelf ook echt welkom. De bediening is goed ze komt vaak kijken of je nog wat drinken wilt en of alles naar wens is. Nu er een nieuwe eigenaar in zit is het veel en veel beter, goede bediening goede klantvriendelijkheid en hier en daar wat kleine details veranderd. Je wordt er goed verzorgt. We zijn er afgelopen zondag geweest en ik kan niet wachten wanneer we er weer heen gaan want nu ik erover praat krijg ik er echt weer zin in!

1. Beste Shirley,

We zijn erg blij met je reactie en je positiviteit over onze kwaliteit en bediening. Je bent altijd van harte welkom bij Los toros en wij doen ons best om het naar jullie zin te maken.
    We staan altijd klaar voor een praatje (omdat we met plezier ons werk doen)...... :) en staan altijd open voor nieuwe iedeeen en of suggesties om Los Toros te verbeteren, mocht je iets willen aangeven.

Tot de volgende keer bij Los toros

Groet,
    Team Los Toros (Rony)