1. Super gezellige eetgelegenheid waar ik samen met mijn vriendin een geweldige high tea heb beleefd. Alles wordt zelf gemaakt en dat proef je. Een lekker soepje vooraf, een vers gebakken broodje met verschillende dingetjes voor er op (de halloumi (gegrilde kaas) met homemade pesto is fantastisch), veel soorten zoetigheid (o.a. cheesecake en brownies) en als laatste een lekkere scone met veel kaneel erin. Hier ga je niet met een lege maag naar huis.
    Dan heb je nog de biologische/EKO theeën. Wij vonden vooral de fruitthee lekker, daar hebben we dan ook een pakje voor thuis van gekocht. De sfeer is heel knus, klein, maar gezellig. Het kleine keukentje doet een beetje studentikoos aan (krap, opgepropt en gezellig), maar wat ze gemaakt krijgen in dat keukentje is gewoon super. Het personeel lijkt er ook veel plezier in te hebben en is uiterst vriendelijk. Onze indruk was dat het zeker geen straf is om hier te werken en al deze zelfgemaakte lekkernijen te serveren.
    Alleen al om de cheesecake kom ik hier zeker nog eens terug.