1. Juan Carlos

Afgelopen weekend heb ik samen met mijn vriendin heerlijk genoten bij Sierra Vista. We hadden niet gereserveerd, omdat we toen die dag toevallig in Veghel waren ivm visite aan mijn broer. Het restaurant zat al aardig vol en met geluk konden wij nog een tafel voor twee krijgen. Wij kregen de mogelijheid om onbeperkt tapas of a la carte te benuttigen. Dat is fijn, vooral als je vriendin niet de makkelijkste eter is.Maar we hadden besloten om toch tapas te eten. Je krijgt een kaart waar veel gerechten op staan. Het mooiste vond ik, dat het in het spaans geschreven was, en omdat ik zelf spaans ben wist ik wat de gerechten inhielden. Dit vond ik een fijn begin. Vooral met het Zuid-Amerikaanse inrichting. Prachtig, het gaf me een gevoel dat ik weer even in mijn vaderland was en tegelijkertijd was het romantisch om daar samen met je vriendin te zijn. Tien minuten nadat we besteld hadden kregen we heerlijke brood met tapanade en kort daarna de eerste gerechten. Het was echt heerlijk! het had iets pikanter gemogen omdat ik zelf uit Zuid-Amerika kom, maar ik herken de gerechten van smaak. En dat vond ik fantastisch. Dat zie je niet vaak. Omdat ik aangegeven had dat het lekker was en mijn gerechten iets pittiger mochten, kreeg ik aandacht van de chef, en die maakte het heerlijk pittig. Over de service en kwaliteit valt niks te klagen, de beleving van mij en mijn vriendin was heel goed. Na het eten een lekkere ijsje met mijn vriendin besteld en daarna even met de chefkok en eigenaar gepraat. Het was werkelijk top! Volgende keer ga ik samen met mijn broer en vriendin bij Sierra Vista eten. Als de eigenaar dit leest dan wil ik je nogmaals bedanken voor het lekkere eten, service en je goede wijntips. Groetjes van Juan Carlos en Olivia