in Yerseke

veel Nederlanders,maar ook zeer veel Belgen komen hier

1. Verhoeven-Van Tilburg

Ik heb De Schelde door de jaren heen zien groeien van visserscafe tot het hedendaagse restaurant.
    Sedert het restaurant is komen we vanuit Belgiê verschillende keren per jaar of voor een gelegenheid met het gezin of gewoon ff lekker eten.....een heerlijke zeetong , mosselen , enz.... ,lekker en een mooie grote kwantiteit (behalve de laatste maal ...dan waren de mosselen wel lekker maar een kleinere kwantiteit).
    Het is er steeds gezellig netjes en proper en de bediening steeds vriendelijk en correct (maar alsook de laatste keer een blond meisje met lang haar in een staart gebonden.....had haar dagje niet en was zeer kort en echt niet vriendelijk), kan gebeuren uiteraard, moet er wel bij vermelden op al die jaren (33jaar) dat we daar komen is dit de eerste maal dat dit gebeurd want alle mensen die er werken zijn de vriendelijkheid zelve absoluut!

Wat er ons bevalt aan dit restaurant :
    1) Lekker eten
    2) Mooie kwaliteit en voldoende op je bord
    3) De gezellige en gemoedelijke sfeer
    4) Het gevoel welkom te zijn door vriendelijkheid en de correcte manier van omgang
    5) De controle of alles naar wens is door dit te vragen en op te volgen

De Schelde hebben we reeds meermaals bij vrienden en kennissen aangeraden om uit te proberen daar het zeer zeker de moeite is, wetend dat hen dit zal bevallen door boven vernoemde punten. Restaurant De Schelde wij hopen nog lang te mogen genieten van jullie lekker eten!

Fam.Verhoeven-Van Tilburg.