1. jokekruse@me.com

Bediening moet nog even op cursus. Werden begroet met hallo van medewerker achter de bar en toen gebeurde er niets meer. Na enige tijd kwam er iemand en nadat deze wat heen en weer gepraat had met de barman werden we naar een tafeltje gebracht. Het duurde 20 minuten voordat we onze drankjes hadden die werden niet tegelijk gebracht. Als dit zo lang duurt bestellen de klanten ook minder. Barman kan duidelijk het maken van de cocktails niet aan dit moet veel vlotter. Ook duurde het erg lang voordat de kaartjes met de bestelling werden opgehaald. De sfeer is leuk maar de muziek moet wat zachter zodat je ook nog een gesprek aan tafel kunt voeren. Bediening loopt veel heen en weer maar vaak met lege handen. Onze tafel was ook niet zo schoon plakkerige en op de schone bordjes lagen kruimels.Als dit professioneel wordt aangepakt kan dit een leuke aanwinst zijn voor Almere maar voorlopig is er nog veel te leren.