1. Joop van Eck

Wij wonen in Leiden en de 90 kilometer die ik moet rijden om bij dit restaurant te dineren is elke kilometer waard .
    Wij zijn liefhebbers van indisch eten en zijn ook in veel restaurants geweest maar dit restaurant staat voor ons op eenzame hoogte ,elk gerecht heeft een verfijnde smaak waar je nog dagen aan terugdenkt .
    Gisteren weer met vrienden daar gegeten ,gelukkig mooi weer zodat we buiten op het terras een drankje konden nuttigen na een klein half uur werden we gevraagd om aan tafel te gaan daar stond alles klaar ,een lust voor het oog en mond .
    De bediening doet er alles aan om het je naar het zin te maken je word hier echt verwend.
    En natuurlijk ik heb ook de recensies hieronder gelezen en er zal best weleens iets fout gaan ,maar waar gewerkt word ,worden er fouten gemaakt ,en dat er bij Bunga Melati hard gewerkt word in keuken en bediening dat is zeker ,wij hebben nog geen fout kunnen ontdekken en komen ook zo snel mogelijk terug ,daar kunnen wij ons nu al op verheugen .
    Beste mensen van Bunga Melati bedankt voor weer een geweldig diner ,verander alstublieft niets.
    Joop van Eck