1. Allereerst lang moeten wachten voordat een drankje werd opgenomen, 't was druk dus zal daar aan gelegen hebben, voorgerecht niets van te zeggen echter het hoofdgerecht was slecht, biefstuk niet te snijden laat staan te eten, leuke opmaak van de borden, prima, maar probeer eens een stuk taai vlees in een kommetje te snijden... van een van de borden was een scherf af. Ik vroeg de saus apart en kreeg bij m'n (taaie ossehaas) een soort uitgedroogde substantie onder een berg peterselie.

Onze klacht werd door de ober serieus genomen, maar ik maakte uit zijn opmerking op dat het keuken personeel het niet met hem en mij eens was... uiteindelijk hoefden we een gerecht niet te betalen en kregen koffie kado... hiervoor ga ik dus niet uit eten, ik wil goed en lekker eten en de koffie kan ik zelf gelukkig ook betalen.

't zal best wel weer lang duren eer ik weer eens in de Rosmolen ga eten...