Op dit adres zit nu: Restaurant Bastille

1. Bo Paasman

Hier heb ik pas echt geleerd wat Italiaans eten is. Wat heb ik hier heerlijk gesmuld. We werden allereerst heel erg leuk ontvangen door de gastheer, en kregen een heerlijke prosecco in handen.

Ik ben een absoluut carpaccio liefhebber, en sloeg deze natuurlijk ook niet af. Dus vooraf de carpaccio. Voorheen heb ik die altijd veel te zout, met veel te overheersende dressing & met te veel poespas gegeten. In restaurant Ortica heb ik de carpaccio echt geproeft, lekker gesneden rundvlees, heel puur van smaak. Perfect!

Als hoofdgerecht nam ik de lasagna, en natuurlijk liet ik mijn vriendje en vader ook een hapje proeven. Naderhand schrapte mijn vader zijn zoete afsluitertje en nam i.p.v. Daarvan de lasagna die ik besteld had.

En als echte zoetekauw, nam ik de huisgemaakte tiramisu. Heerlijk!

Ik kom er zeker terug! Ik vond het echt genieten, en het heeft heel veel indruk op me gemaakt, deze keuken/dit restaurant is van topkwaliteit!