Op dit adres zit nu: De Vief Heringe

1. Een paar keer per jaar kom ik in Leyenbroek. Vergaderen en de Andreaskapel bezoeken. Soms alleen en soms met z'n allen. Soms als oud-student(en) van het "Missiehoes". En dit weekend als deelnemer aan Sittard-klassiek.

En eerlijk is eerlijk; ik wist niet dat er zo'n klasse-restaurant was in Sittard. Wat kunnen deze mensen 'koken' ! Geweldig ! En niks uit 'n pakje of zakje ! Niks van dat alles. Hier wordt gewerkt met eerlijke, verse producten. Met een glimlach op tafel gezet, wordt je hier als GAST behandeld. Hulde aan Remco en Debbie Oude Tijdhof die het hebben aangedurfd om in deze tijd zo'n prachtig restaurant te starten. Door jullie enthousiasme moet dat zeker lukken.

Ik kom graag bij jullie terug. En met mij de zestig overige Oud-Juvenisten van de Leyenbroekerweg 107. (Ik ga ze vertellen wat er aan de Molenweg 56 is te vinden)

Een warme groet aan u allen van Pieter van Ruiten