Op dit adres zit nu: La Passione

1. Vandaag eens gaan kijken bij Bistro Rimi om wellicht het 's avonds te gaan eten. Ik vroeg een biertje, kreeg een Neubourg (Gulpener) en moest hier achteraf €3,60 voor betalen! In Heerlen centrum! Niet de Champs-Élysées in Parijs. Daar krijg je bijna 2 Alfa's voor bij de buurman en dat is Edelpils.

Hoe dan ook, ik geef graag geld uit aan lekker eten/drinken (van De Leuf tot Il Giardino) maar dit voelde gewoon als pure oplichting!

1. Beste Rob en Els,

Ik snap dat jullie positief zijn over restaurants want Ruijters Horeca Makeovers moet ook een euro verdienen he! Met alle respect maar ik bestel een kop koffie in een café om de hoek zonder op de kaart te kijken. Als de eigenaar mij dan vervolgens 10 euro laat afrekenen en zegt:"ja het is wel heel speciale koffie uit Colombia" dan voel ik mij ook opgelicht en niet omdat de koffie de prijs niet waard is!

Gelukkig heb ik niet 5 of 6 biertjes gedronken voordat ik erachter kwam want dan was ik daar 20 euro voor kwijt geweest. Daarbij geven jullie zelf al aan dat de prijs NIET marktconform is, zelfs voor een Neubourg want het ging om een tapbiertje en niet om een flesje en dan is €3,60 dus niet marktconform.

Anyway, ik heb de volgende keer dat ik een biertje bestelde in het Corio Center (zonder op de kaart te kijken) maar even erbij gevraagd of het geen biertje van €3,60 was. De uitbater moest erom lachen.

Kortom: Neubourg is lekker maar dat is niet ter sprake! Iemand die onwetend gewoon een biertje in de zaak om de hoek bestelt gaat er niet van uit daar €3,60 voor te betalen. Bij De Leuf snap ik dat maar niet bij Rimi. Dat ik mij opgelicht voelde valt gewoon niet recht te praten want het was gewoon zo.

Ik hou er nu mee op want er is genoeg over gezegd.