Op dit adres zit nu: Op de Brink

1. Ik had van te voren gereserveerd voor 2 personen, we kwamen eraan en zeiden dat we hadden gereserveerd, grote ogen en ze wisten er niets van, blijkbaar fout gegaan bij het hoofdrestaurant in Apeldoorn was hun antwoord. Maar het was geen probleem we mochten een plekje zoeken. Er is een terras buiten aan een doorgaande weg, zodat je genoeg te kijken hebt. Onze bestelling werd vriendelijk aangenomen en we hebben heerlijk gegeten en gedronken en de prijs/kwaliteits verhouding was prima.Er was ook genoeg keuze uit het menu. Niks op aan te merken. Als je de pannenkoek niet op kon, kon je gerust een doggybag krijgen. Het pand is een oudje, er hangt een mooie foto van waarschijnlijk 100 jaar oud, het enige wat zonde was dat het pand van buiten geel geschilderd is en dit is niet mooi gedaan, ieder zo zijn smaak maar wij vonden dat dat het nostalgische karakter niet ten goede kwam. Als je alleen komt voor het goede eten voor weinig geld ben je op het goede adres.