1. Smaak van het eten was prima. Echter moest mijn vriendin de pizza flink toetakelen vanwege een bot mes en een vrij taaie bodem. De topping liet erg makkelijk los van de bodem.
    Het waren zeker niet de beste pizza's van Nederland.

Op het eind allemaal een ijsje besteld (de Tiramisu was op). Het ijs was verborgen onder een dikke toet slagroom en bevatte stukjes bevroren water. Het was absoluut niet lekker.

Na dit te hebben gemeld bij de serveerster die niet wist hoe dit kon gebeuren maar vertelde dat het vaker wordt gemeld, hebben we niet voor de ijsjes hoeven betalen.

Bij het afrekenen kregen wij te horen dat de ijsvorming mogelijk zou komen doordat er water aan de ijslepel zou hebben gezeten..
    Echter wordt in ijssalons continue de ijslepel met water afgespoeld, waarna er geen klontjes ijs achterblijven. Het vormen van ijs wordt veelal veroorzaakt door het ontdooien en terug invriezen van roomijs.

Wij vonden dit zwakke excuus erg jammer en zullen hier niet snel terugkomen.

4,7