1. ben 444 punten

3 mei gegeten bij de witte raaf. Bij aankomst werden we ontvangen door vriendelijke bediening, de tafel was niet helemaal naar onze zin, dit werd echter binnen 10 minuten geregeld. Een plaats in de serre/hooiberg is geweldig met uitzicht over de polder.

De wijnkaart is vriendelijk geprijsd, met wijnen uit verschillende streken, ook de nieuwe wereld. De kaart is bescheiden, maar wel leuk en buiten crêpes kan je ook diverse vlees en visgerechten bestellen. Opvallend is dat er geen voorgerechten op de kaart staan die zijn incl. Bij je hoofdgerecht. We hebben drie voorgerechtjes gehad die allemaal even lekker waren. Het lamsrack was van bijzonder malse kwaliteit, met een aardig garnituur van gegrilde groenten en in de schil gebakken aardappelen. Een toetjes kaart met een eenheidsprijs van 3 euro was weer een aangename verrassing. De bediening was goed, vriendelijk en op het juiste moment daar. We komen zeker nog een keer terug.