1. Gisteravond een bezoekje aan u restaurant gebracht wat tevens de laatste keer was.

De bediening was zeer slecht, bij de bestelling opnemen hadden we een paar vragen over de menukaart, want ik heb een speciaal dieet en dat was eigenlijk al teveel gevraagd. Met tegenzin ging ze naar de keuken om het voor ons na te vragen. Mijn zusje is niet zo’n hele grote eter, en die wilde dus alleen een voorgerechtje, ze had de drie schaaltjes genomen voor €12,50. Erg weinig voor heel veel geld, wordt er ook niet even bij vermeld dat het hele kleine gerechtjes zijn! Toen vroegen we na drankjes besteld te hebben of we een karafje water mochten, kregen we als antwoord: alleen flessen. Daarna kregen we eindelijk onze gerechten, maar het was echt niet smakelijk.

Toen waren we uitgegeten, niemand langs geweest om te vragen of alles naar wens is geweest. 20 min later waren de borden nog niet afgeruimd.

Geen trek meer om hier nog een nagerecht te eten. We lopen naar het meisje toe, maar ze is met van alles bezig behalve met ons. Staan we daar paar minuten( ook niet even ik kom zo bij u). Eindelijk zegt ze tegen ons, jullie willen zeker betalen. Ja tuurlijk, we staan daar voor de lol. Mijn zusje zegt dat we graag alle drie apart willen betalen en ze kijkt ons aan of we gek zijn. Het restaurant heeft zeker niet aan onze verwachtingen voldaan. Ik werk zelf ook in de horeca en ik weet hoe het anders kan.