Op dit adres zit nu: Amadore | Cappucino

1. Vaste bezoeker

Als vaste bezoeker van Stefano's zien wij hoe deze zaak zich ontwikkelt heeft door de jaren heen. Recent is de zaak prachtig verbouwd en is bijzonder sfeervol. Ook in het buitenmeubilair wordt geinvesteerd dus de zaak heeft voldoende potentie. Helaas kan men dit niet zeggen over de kwaliteit van het personeel. Onervaren en onbeholpen, goedbedoelende studenten die absoluut geen benul hebben hoe je een, op gezette tijden druk restaurant en terras, moet runnen. Lange wachttijden, vergeten en verkeerde bestellingen, rommelig aandoende sfeer, tafeltjes welke aan de collega behoren, ik kom 'zo' bij u, als je genoeg geduld hebt...! Kortom het is een amateuristisch aandoend geheel. Veel mopperende klanten die weglopen na een half uur wachten en de aandacht van de bediening meermalen te hebben gevraagd. Doodzonde, want het is een fantastische locatie met voldoende aanloop.

2,9