Op dit adres zit nu: Bollywood

1. Hier gegeten met een Groupon-actie. De pannenkoeken waren dun en lekker, maar niet bijzonder speciaal (in vergelijking met andere pannenkoekenrestaurants waar ik geweest ben).
    Bij het Groupon-menu konden we onbeperkt pannenkoeken met 1 ingrediënt eten. Er werd vermeld dat de pannenkoeken opgegeten moesten worden en dat anders 4 euro betaald moest worden. Logisch, aangezien er anders teveel besteld gaat worden. Gelukkig stond vermeld dat er niet "al te streng naar gekeken zou worden". We hebben allemaal een pannenkoek besteld en tenslotte nog 1 kleine pannenkoek gedeeld. Helaas was de laatste op 2 happen na niet op. Toch moest wél de 4 euro extra betaald worden. Strikt volgens de regels natuurlijk correct, maar 2 happen over is niet "te streng"? Toen wij hiernaar vroegen werden wij afgesnauwd door de serveerster dat 'zolang er nog kinderen zonder eten zitten ze totaal geen moeite had om dit bedrag op de rekening te zetten'. Tja, als je als restaurant zo aan je geld moet komen vind ik dat persoonlijk geen reclame. Ons zien ze in ieder geval niet meer terug.

5,5