1. fam. Van Popering

Vanaf ons vakantieadres zijn wij afgelopen woensdag bij Brams pannenkoekenhuis wezen eten. We hadden gereserveerd, maar dat was niet echt nodig geweest. Gelukkig was er voor de kinderen buiten wat te spelen, want we moesten een tijd wachten op de pannenkoeken, terwijl het niet druk was op dat moment (andere tafeltjes hadden de pannenkoek wel eerder dan wij; we waren overigens met 4 volwassnen en 2 kinderen). Voor de kinderen hadden we een naturel pannenkoek besteld met voor de ene fruit om erop te doen en voor de andere snoepjes. De snoepjes waren nog wel wat, maar wat een zielig bakje blikfruit krijg je voor die 2 euro die je ervoor neerlegt. De pannenkoek van mijn dochtertje heb ik teruggestuurd. Deze was zo abnormaal klein dat geen mens daar 4,95 voor zou betalen (daarbij kwam dat dezelfde kinderpannenkoek van mijn zoontje wel een redelijk formaatje had). We kregen na een paar minuten een nieuwe, maar ons werd wel verteld dat het formaat van mijn dochtertje normaal was en die van mijn zoontje groot was uitgevallen!! De pannenkoeken waren redelijk gevuld, maar hadden zwartgeblakerde stukjes, niet erg genoeg om een nieuwe te gaan vragen (zou je weer een tijd hebben moeten wachten, wel gemeld trouwens), maar dit zou een kok niet door hebben mogen laten gaan, o.i. Mijn exemplaar met kip-saté was lekker, wel frappant dat je zowel bij een Mexicaanse als bij een Chinese pannenkoek hetzelfde hoopje garnituur krijgt. Is niet zoveel Mexicaans / Chinees aan dus. Al met al niet onaardig, maar om nou te zeggen dat dit een briljant pannenkoekenrestaurant was om nog eens naar toe te gaan, nee dat ook niet, we hebben echt betere gezien / geproefd.

5,3