in De Koog

Wij zijn Eigeweis! Heerlijk eten, drinken en meer

1. Hier gegeten tijdens een midweekje Texel. Het zag er gezellig uit en de kaart sprak ons aan. De prijs/kwaliteit vonden we prima, het eten was lekker en niet te duur. Het heeft een nautische inrichting wat we erg leuk vonden op texel. Wat jammer was is dat personeel niet erg om zich heen keek dus we moesten erg lang om aandacht vragen voor er iemand kwam en dit meermalen. De toiletten waren echt ontzettend smerig. Na het zien hebben we het maar opgehouden en zijn elders koffie gaan drinken om gebruik te kunnen maken van het toilet, dat was echt minder!

1. Dat de toiletten smerig waren is absoluut niet mogelijk. Maar ik denk dat ik begrijp wat u bedoeld. De vloeren en tegels in de toiletten zijn nogal beschadigd en zijn door de vorige eigenaar nogal lelijk gerepareerd met zwarte kit. Hierdoor zou men kunnen denken dat er smerige vlekken op de vloer zitten wat dus echter niet zo is, dit is die kit.
    Aangezien wij 1,5 jaar geleden (bijna) de hele zaak verbouwd hebben en dit flink wat geld heeft gekost zijn de toiletten helaas niet meegenomen in de verbouwing. Het geld was simpelweg op. Aangezien de toiletten ook een doorn in ons oog zijn zullen deze zeer binnenkort opgeknapt worden zodat ze er weer spik en span uitzien.