1. Slecht, slecht, slecht!!! Na binnenkomst 20 min moeten wachten voordat iemand de eerste bestelling voor een drankje wilde opnemen. En ze kwamen pas nadat we zelf naar de bar waren gelopen. Vervolgens bijna anderhalf uur op het eten moeten wachten. De kids wilden eigenlijk al zonder eten terug naar huis. Toen de pizza,s arriveerden was een ervan zichtbaar zwaar verbrand. Onvoorstelbaar dat ze deze nog op durfden te dienen. Na de klacht bij de bediening gemeld te hebben, werd de pizza mee terug naar de keuken genomen. Vijf minuten later kwam de pizza retour. Ze hadden geprobeerd de zwarte randjes eraf te snijden...toen wij niet reageerden op dit grootse gebaar, begreep de ober wel dat dit niet echt acceptabel was. Welnu, iedereen was al klaar met eten, toen er dus nog een aan zijn pizza moest beginnen. Daarnaast zag een besteld pasta gerecht eruit als een grote rode brij, zonder enige opmaak o.i.d.
    Nee, wat La Vita betreft hebben wij al gegeten en gedronken. Nooit meer dus!

2,2