Op dit adres zit nu: LEF

1. Wat slecht, wat slecht! Heb hier vorig jaar een keer gegeten, toen was het nog "wel oké" maar nu... Ik raad het iedereen zwaar af! Smaken zijn vlak, gerechten te droog, veel van hetzelfde, niks springt eruit, veel frituur.. Bahbahbah. Nog een voorbeeld, ik bestelde de Victoriabaars, papilotte met venkel, citroen, dille, basilicum en cherrytomaatjes. Wat er in de papilotte zat: venkel venkel en venkel. Geen citroen, dille, basilicum, cherrytomaatjes.. wat een faal. Als jullie niet kunnen serveren wat er op de kaart staat: doe het dan simpelweg niet. Te genant voor woorden dit.

Over de gastvrouw die avond niks op of aan te merken, keurig, netjes en veel ervaring, dat zag je meteen. Ook de prijzen zijn minstens €1,- duurder geworden, mijn vraag: waarom? Echt niet terecht want ik krijg zoveel minder dan het waard is. Nogmaals: ik raad dit iedereen af en dat hebben ze echt aan zichzelf te danken, het hoeft niet moeilijk te zijn.

2,1