in Doesburg

Een culinaire verleiding

1. Afgelopen zaterdag waren wij op zoek naar een restaurant in Doesburg. Toen wij bij restaurant 'De Liefde' op de menukaart keken, werden wij direct gastvrij begroet en mochten wij de huiswijn proeven. Vanwege deze hartelijke ontvangst besloten wij direct om een reservering te plaatsen voor die avond.

's Avonds was het gezellig druk in het restaurant. Ondanks dat het vol zat, had het personeel de boel volledig onder controle en was er voldoende tijd en gelegenheid om vragen te stellen, te bestellen en informatie in te winnen over wijnen. Men wist de passie voor hun eigen restaurant, streekproducten en wijnen uitstekend over te brengen en te vertalen in een uitmuntende service!

Wij hebben dan ook fantastisch genoten van het lekkere eten en de bijpassende wijnen. De prijswinnende mosterdsoep is een echte aanrader! Bij het (verrassende: dadelcake) dessert werd een uitstekende Sherry geschonken. Aan alles merk je dat de combinatie van dranken en eten haarfijn op elkaar is afgestemd, waardoor wij optimaal hebben genoten van onze culinaire ervaring bij 'De Liefde'.

Wij kunnen dit restaurant bij iedereen aanbevelen, zelfs als het niet 'om de hoek' is. Dit restaurant is zeker een omweg waard!