1. Zondagavond 25 augustus gegeten bij Convives. Dit om de start van onze vakantie te vieren. Nou, als dit al de start is, dan belooft het een zeer geslaagde vakantie te worden. Wat een fantastisch restaurant, alles vers en zeer goed bereid. Je proeft gewoon dat René en Marjorie passie voor het restaurant hebben.
    Er is een niet al te uitgebreide kaart,maar dat heeft als voordeel dat alles vers kan zijn en je ook geregeld het menu kunt aanpassen aan het seizoen.
    Ik had lamsrack en die blijft in mijn geheugen gegrift, zalig! Mijn vrouw had varkenshaas en dat heeft hetzelfde effect.
    Ik had al een enthousiaste recensie gelezen over de Semi Freddo met caramel en pijnboompitten, nou die is inderdaad hemels!

Absoluut doen als je dit leest en je een culinaire avond wil beleven.

Wij komen zeker nog een keer voordat de vakantie weer is afgelopen.

1. Beste redactie van eet.nu, het klopt wat Rob hierboven schrijft. Ik was vergeten om mijn punten gegeven aan Convives. Kan ik dat nog achteraf doen?

2. Hoi Margreet & Marco,

Ja hoor, je kunt de cijfers hier doorgeven of mij mailen op info@eet.nu. Ik zal de cijfers dan handmatig voor je toevoegen.

Groeten,

Rianne
    Eet.nu

3. Beste Rianne,
    Fijn, dan geef ik volgende waardering:
    Eten & drinken: 5
    Service: 5
    Sfeer: 4
    Prijs /kwaliteit: 5

Alvast dank voor je moeite.

Met vriendelijke groet,
    Marco Tom

4. Beste Marco,

Ik neem aan dat je het aantal sterren hier bedoelt? Ik heb de cijfers toegevoegd voor je.

Groeten,

Rianne
    Eet.nu

5. Dank Rianne,

Uiteraard bedoel ik het aantal sterren!