1. Slecht,

Slechte sfeer, slecht eten en nog slechtere service.. Kortom niet naartoe gaan!

Totaal aan ergernissen bij het restaurant:

Eten:
    - Eten was matig, vis veel te zout, ossenhaas verbrand, rijst droog, vlees nog rauw van binnen zonder te vragen of het raw, medium, well done moest zijn.

- Zelfs ijs maken was lastig, zaten ijskristallen in, hoorntje was zacht.

Service:
    - We zaten er van kwart over 7 tot half 11, duurde bijvoorbeeld al een half uur toen we ons drinken konden bestellen, en nog 25 minuten voor iedereen eindelijk het drinken had gekregen.

- Bij het serveren kreeg de helft van de tafel drinken en een voorgerecht terwijl de andere helft het pas kreeg nadat ze erom vroegen. Zo ook bij het hoofdgerecht.

- De bestelling van het ijs waren ze kwijt geraakt, geen probleem, maar laat ons dan niet eerst een half uur wachten voor we opnieuw kunnen bestellen..

- Er werd niet gevraagd of het eten naar wens was, ze kwamen niet langs om drinken bij te vullen, je moest vaak wenken voor er uiteindelijk iemand kwam om je te serveren of om de bestelling op te nemen.

- Als je dan op een vriendelijke wijze vraagt of er een serveerster miste omdat het een beetje een rommeltje was krijg je kortaf een ''ja'' te horen, met de boodschap: ''Daar kunnen we ook niets aan doen, dat is lullig voor jullie.'' Geen excuses, geen korting, geen extra drankje.

Sfeer:
    - Veel te warm (warmer dan buiten)

- Matige sfeer, goedkope uitstraling: rondjes met stift getekend om het plafond.

- Serveerster keek nors en bood geen verontschuldiging aan

2,8