1. Ik heb er gisteravond voor het eerst gegeten en kan zeggen het was verrukkelijk!!
    De service voelde net als thuiskomen ze zijn allemaal lief en behulpzaam en weten wat het woord gastvrijheid betekent.
    Eten kan ik niets dan lof over vertellen de carpaccio is een aanrader voor iedereen die het ooit of nooit heeft geproefd verser kan niet . Ik vind het heel jammer dat de mw onder mij zo'n slechte ervaring heeft gehad. Mijn aanrader is het toch nog eens te proberen het is zo de moeite waard.Als hoofdgerecht hadden wij kabeljauwfilet ook weer een aanrader voor de visliefhebbers. het dessert was huisgemaakte tiramisu ook daar komen wij graag weer voor terug ! Uitzicht alles is compleet mijn man en ik komen er nog eens terug ! Mijn Tip is binnen stappen en het zelf ervaren en bestel als aperitief Monte Scroppino feestelijker kan het niet beginnen ! Dank allemaal van Don Giovanni voor de heerlijke avond !
    Hartelijke groet Milli