1. Aangetrokken door het "onbeperkt gamba's eten" toch weer eens naar Rubens gegaan. Volle bak, wat te merken is door de drukke, maar te weinige bediening. Gevolg: we hebben het in de bijna 2 uur dat we er waren met 1 drankje moeten stellen.

Onbeperkt gamba's eten is in het restaurant overigens duurder dan op hun site aangegeven. Verder kreeg ik niet de indruk dat onbeperkt ook echt onbeperkt is. Het is vooral lang wachten op de volgende spies (met weliswaar erg lekkere gamba's). Op een gegeven moment zelfs 3 kwartier.

Lijkt wel of je dus op een gegeven moment maar niks meer krijgt, in de hoop dat je klaar bent met eten. Jammer is dat dit geen eenmalig incident is, ook de vorige keer dat ik hier aan mijn onbeperkte gamba's zat was het wachten en wachten...

Op zich is het eten prima, maar de bediening en aandacht betreft kan hier veel verbeterd worden.

6,3