1. 2 Jaar geleden tijdens een vakantie gaan eten bij de Koffer. Dit was zo super dat we het er af en toe voor over hadden om 100 km. te rijden om gewoon bij de Koffer te gaan eten. Helaas is dit nu voorbij, na afgelopen keer. De bediening was en is goed, maar de veranderde menukaart (veel lekkere dingen die ze vroeger wel hadden, staan niet meer op de kaart) en de lange wachttijden zijn voor ons reden om er geen 100 km. meer tegenaan te gooien. Door de lange wachttijd komt de tijd die je krijgt voor tapas te eten in het nauw en "onbeperkt" is het ook niet. Je mag maar 2 gerechten per persoon per ronde bestellen. Friet staan niet meer op het menu en als je toch friet wilt, brengen ze gebakken aardappelen met schil. En dit alles uiteraard als extra bovenop de rekening. De koffer was heel bijzonder en zeker als je 100 km verder woont en toch komt eten. Maar voor ons helaas geen vervolg meer.

4,3