1. b. versluis

Vandaag voor het eerst in m'n leven weggelopen uit een restaurant in verband met een totale respectloze bediening. De tiramisu die op de kaart staat bleek niet te bestellen te zijn. En dat kan gebeuren, maar dat was niet de eerste keer. Op de vraag wat is de soep van de dag zei de ober: ja dat weet ik niet, ik geloof uiensoep! Het was 8 uur in de avond! !!! Als je het dan nog niet weet.
    Vervolgens gebeurt er 50 minuten na het voorgerecht helemaal niets, niemand die komt vragen of je nog iets wil drinken geen hoofdgerecht, NIETS. En oja er waren met onze tafel in totaal 3 tafels bezet. Dus ook de drukte kon geen excuus zijn.. Om 10 over 8 waren we binnen om 10 voor half 10 zijn we weggegaan nadat we de bediening aangesproken hebben op het lange wachten en er geen enkele vorm van gemeende excuses kwam. Bediening die wel de tijd had om persoonlijke gesprekken te voeren met bekenden. Schandalig om zo met je gasten om te gaan! ! Wij zullen er nooit meer komen en ook niemand aan raden om bij Mi Casa te gaan eten.