1. Fea van der Velde

Gisteravond heerlijk gegeten bij rodenbach, wat een prachtige zaak.

We kwamen aan en werden meteen goed ontvangen door de gastheer.
    We kregen een heerlijk drankje, waarnaar we konden plaats nemen ophet mooie terras wat heerlijk privé ligt waar door er weinig lawaai is en je heerlijk rustig kunt genieten.
    We kregen direct een schaaltje met stokbrood en 2 soorten beleg knoflook saus en tonijnsalade ook kregen wij een super lekkere gamba met daarom heen parmaham echt top.

We bestellen en super mooie wijn van de uitgebreide wijn kaart. En dat is moeilijk kiezen omdat er veel prachtige wijnen opstaan. Maar u word goed geadviseerd met een wijn die u graag wil drinken.

Daarna bestelden we ons voorgerecht ik had de cocuilles en mijn vriend de tomatensoep.
    Deze gerechten waren heerlijk, super vers en met zorg bereid door chef John spruit deze man heeft super veel passie voor zijn vak en dat kun je proeven. Hij kwam toen we het op hadden ook even vragen hoe het smaakte hoe leuk is dat.

Het hoofdgerecht was ook weer super. En mooie porties met aardappels en verse groente.

Ook de ambiance is helemaal geweldig het is schoon en in een klassieke stijl.

Al met al hebben wij een top avond gehad en willen daarom Maurits schoenmaker en chef j spruit heel erg bedanken en we komen echt snel weer terug naar deze top zaak.