Op dit adres zit nu: Barley's Biergarten

1. Wij hebben hier 4 augustus een tapas menu geprobeerd met een groupon bon. Ik verwacht met zo'n voucher dat het allemaal wat drukker kan zijn en de bediening wat traag, maar erg druk was het niet en de bediening sloeg werkelijk nergens op. We kregen totaal geen kans om drinken bij te bestellen, we hadden een stapel vuile vaat staan (en dan loopt ze nog weg met een leeg dienblad toen we eindelijk drinken hadden gekregen, nadat ik naar binnen was gelopen om het te bestellen..) Ze waren wel erg vriendelijk, maar hadden duidelijk totaal geen ervaring.
    De voorgerechtjes waren best lekker, maar daar hadden we een uur op gewacht, en daarna konden we weer een uur wachten op het hoofdgerecht, en vervolgens bijna een uur op het toetje. Het hoofdgerecht was gewoon vies. Het was droog, dingen die warm hadden moeten zijn waren koud en sommige dingen waren niet gaar. Het toetje had een citroensorbet met limoncello moeten zijn, in plaats daarvan kregen we 3 bolletjes ijs. Toen we vroegen wat er gebeurd was met de sorbet (want dat werd ons niet gezegd, het ijs kregen we gewoon voorgeschoteld) kregen we te horen dat dat op was. We lustten allemaal dat ijs niet, maar in plaats daarvan konden we wel koffie krijgen. Die hebben we laten zitten want we waren ondertussen 3 uur verder, we hadden honger en onze avond was aardig verpest. Thuis nog maar even zelf een bord pasta gemaakt, ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad bij een restaurant.

1,6