1. Els en Theo van Ingen

We komen zeer regelmatig bij ABC en het is altijd weer een geweldige ervaring om te zien hoe het aanbod steeds wisselt.
    Elke maand komen weer nieuwe maandspecials bij wat het erg leuk maakt om regelmatig ABC te bezoeken.
    Het personeel is helemaal geweldig, ze doen er alles aan om het naar je zin te maken.
    Het bespreken gaat altijd vlot en de medewerkers staan altijd open voor speciale verzoeken waar zij alles aan proberen te doen om het naar onze wensen in te passen en natuurlijk is er wel eens een situatie dat dat niet kan en dat is begrijpelijk.
    Er is zoveel keuze in eten dat je eigenlijk niet weet waar je moet beginnen.
    De diverse thema restaurants bieden zoveel keuze dat je gewoon regelmatig moet gaan om steeds weer verrast te worden door de diversiteit van de gerechten.
    De kwaliteit en de presentatie van de gerechten is zoals het hoort, "tot in de puntjes verzorgd"
    Ik wil het iedereen aanraden om eens een bezoek te brengen aan ABC.
    Zeker een aanrader!