Op dit adres zit nu: Zilt

1. Beste culinaire ervaring tot nu toe!! Als voorgerecht bestelden we gemengde tapas, welke allemaal heerlijk waren. De carpaccio was boterzacht, de chorizotapenade was verrassend lekker en de verschillende soorten brood waren erg vers en smakelijk. Daarna als hoofdgerecht coq au vin, in één woord fantastisch. De kip was ontzettend zacht en smaakvol, de wijnsaus met sjalotjes en spek overheerlijk. Erbij kwamen krokante patatjes met mayonaise en een kleine salade met appel en yoghurtdressing. Als nagerecht bestelden we lemon cheesecake en huisgemaakte caramel shortcake. De taart was wat matig (niks cheesecake, gewoon kwarktaart met lekkere bodem en te weinig kaas), maar de shortcake was sensationeel. 2 flinke stukken kruimelige zoete koek met een laag zoute karamel en melkchocolade. Elk hapje was puur genieten. Met 1 bier, 1 koffie, 2 frisdrank en 2 chai latte waren we iets meer dan 60 euro kwijt. Een schijntje voor zo'n fantastisch diner op een mooi rustiek terras met uitzicht op zee!
    Bij een bezoek aan Bergen aan Zee zeker dit restaurant niet vergeten!