1. Mooie locatie. Bedienend Personeel goed. Eigenaar van deze zaak bedroevend.
    Ik had gekookte mosselen en hiervan waren er na het koken zeker 15 dicht. Nadat ik uitgegeten was en het dessert bestelde werd er gevraagd of ik nog een aantal nieuwe mosselen wenste. Omdat de kwaliteit van de mosselen zeer matig was, heb ik afgezien van dit aanbod. Na 30 minuten wachten op het dessert (een ijsje) heb ik gereclameerd. Vervolgens heb ik nog 20 minuten gewacht en ben daarna naar iemand van de bediening gelopen om haar te zeggen dat ik klaar was met het in totaal 50 minuten te moeten wachten op een ijsje en heb afgerekend. Het bedienend personeel begreep dit en gaf aan dit heel vervelend te vinden. De eigenaar van deze zaak was echter stuitend arrogant, mist een aantal essentiele 'sociale en horeca' vaardigheden en deed zijn uiterste best om mij te doen geloven dat het absoluut niet aan hem lag en hoopte mij een volgende keer weer terug te zien. Ik heb de man laten weten dat dit zeker niet in het Ruiterhuys zal zijn.